Seniorenreis 2018 was zó!

intro seniorenreisDe seniorenreis 2018 voerde ons dit jaar naar Luyksgestel van 7 – 11 mei. Met zon en prima vooruitzichten vertrokken we maandag 7 mei met 42 personen richting Noord-Brabant. Helaas moesten 3 reisgenoten zich in verband met ziekte afmelden. De stemming zat er goed in en na een voorspoedige reis arriveerden we bij hotel De Postelhoef in Luyksgestel. Bij aankomst in het hotel stond de lunch voor ons klaar en ’s middags konden we op ons gemak de koffer uitpakken en de omgeving verkennen. Er was een aantal fietsen beschikbaar en daar werd gretig gebruik van gemaakt en om van de zon te genieten waren er diverse terrassen verspreid in de tuin. Na een heerlijk diner en de koffie werd een welkomstfilm getoond met wetenswaardigheden van het hotel en de omgeving.
intro seniorenreis 2018

Op dinsdag om 13.00 uur stond de bus klaar om met ons de smokkelroute te rijden. Spannende verhalen, maar ook gruwelijk als het mis ging. Na het diner kwam er een valkenierster met echte vogels en een boeiend verhaal.

Op woensdag kregen we bezoek uit Krimpen en genoten we bij de koffie van een heerlijk ‘krimpenaartje’. Na de lunch vertrokken we naar hortensiakwekerij Inrana in Ulvenhout. We kregen een presentatie bloemschikken en konden de kassen bekijken. Wat een bloemenweelde, prachtig.

’s Avonds speelden we bingo met bingomaster Hans en zijn assistente Anita.

Donderdag was een echte muziekdag. ’s Middags bezochten we het Museum Dansant in Hilvarenbeek. Een museum met de oude draaiorgels, een gezellig muziekje en een dansje. ’s Avonds, alweer de laatste, werden we verrast door het optreden van een troubadour die de stemming er goed in kreeg.

En vrijdag: voor het ontbijt de koffer op de gang zodat onze kamers weer klaar gemaakt konden worden voor de volgende gasten. Nog een laatste kop koffie op het zonnige terras. Voor degene die dat wilden een fietstochtje of een wandeling in de bossen en na een heerlijk drie-gangen diner in de bus op weg naar huis. Dankbaar zijn we dat we rond 4 uur met alle gasten gezond en wel weer bij in Krimpen aankwamen.

Foto's met een impressie kunt u bekijken door te klikken op deze LINK
Een groter beeld krijgt u door op een foto te klikken.